تمیز کردن اثاثیه داخلی منزل در ربع ساعت
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 

نحوه تمیز کردن اثاثه یا لوازم داخلی در 15 دقیقه یا کمتر

خواه بخواهید عمر یک قطعه سرمایه گذاری را طولانی کنید یا اینکه به مادر بزرگ کمک کنید ، تمیز کردن منظم (یک بار در هر فصل) می تواند قبل از اینکه بخشی از مبلمان شود ، خاک را بگیرد. در اینجا یک طرح سریع برای تازه کردن پارچه * ارائه شده است که بسیار آسان است ، شما تقریباً از صندلی خود خواهید افتاد.

5 دقیقه مکش

تصویر جاروبرقی صندلی

جولیا روتمن

با استفاده از ضمیمه مبلی ، خلا از چپ به راست ، ضربات همپوشانی ، از بالای قطعه شروع کنید و به سمت پایین کار کنید. (برای پارچه های ظریف ، مانند ابریشم و پارچه ، مکش را کم تنظیم کنید.) این روش از چپ به راست به ویژه برای مواد پوشک که به خاک آلوده می شوند ، مانند شنیل ، جیر ، مخمل و مخمل نخی بسیار مهم است. روی نازل شکاف کلیک کنید (اگر نگران مکیدن سکه هستید ، آن را با یک قطعه شلنگ قدیمی جوراب شلواری پوشانده شده با باند لاستیکی بپوشانید) ؛ زیر کوسن ها و اطراف درزها را جارو کنید. سپس از یک قوطی هوای فشرده برای انفجار کثیفی های تافتینگ و گوشه های دکمه استفاده کنید.

5 دقیقه حذف نقطه

تصویر پودر و پارچه خشک شویی

جولیا روتمن

با Capture Soill Release Pre-Mist به لکه ها ، مخلوط های پنبه ای ، ژاکارد و پلی استر - اکریلیک حمله کنید. (ابتدا آزمایش را در یک نقطه نامشخص انجام دهید.) سپس فقط کافی است موکت Capture و فرش خشک کن فرش را بپوشانید تا لکه را بپوشاند. پودر را به آرامی با یک پارچه خشک به پارچه مالیده و سپس جارو برقی بکشید. در صورت نیاز این کار را تکرار کنید. اگر لکه پس از دو دور باقی ماند ، آن را تنها بگذارید وگرنه ممکن است به پارچه آسیب برساند. اگر نمی توانید با آن زندگی کنید با یک حرفه ای تماس بگیرید. برای ایجاد لکه روی چرم و وینیل ، روی پارچه را با اسپری گچ کنید و به آرامی محل را مالش دهید. با یک پارچه خشک خوب پاک کنید تا پس مانده ای باقی نماند. از پاک کننده های حاوی سیلیکون استفاده نکنید - آنها منافذ چرم و وینیل را بسته و باعث سفت شدن و بالقوه ترک خوردن می شوند.

اسکراب

جولیا روتمن

حدود oon قاشق چای خوری صابون ظرف شفاف را در یک سطل کوچک بریزید. آب گرم را درون سطل بریزید تا مقدار زیادی لجن ایجاد کنید. برس نرم و جلوبندی را فقط در لای لجن فرو کنید - زیر آب نروید و پارچه را در قسمت های کوچک و با لمس سبک جارو کنید (مثل اینکه کیک را خنک می کنید). کمتر اینجا بیشتر است شما نمی خواهید پارچه را خیس کنید. بعد از اینکه کل قطعه را لک کردید ، پارچه را با یک پارچه تمیز و مرطوب پاک کنید. قبل از استفاده مجدد از قطعه ، اجازه دهید تا اثاثه یا لوازم داخلی کاملا خشک شود. اگر می خواهید دو طرف دیگر کوسن ها را بشویید ، روز بعد ، وقتی پارچه جلوی آن کاملا خشک شد ، این کار را انجام دهید.

 

* این مرحله مخصوص روفرشی با برچسب های حاوی کد W یا WS است. (به دنبال یک برچسب در زیر کوسن یا زیر مبلمان باشید.) اگر برچسب S نشان می دهد ، می توانید جارو برقی و تمیز کردن لکه ها را انجام دهید ، اما از لجن آن صرف نظر کنید - آب برای اثاثه یا لوازم داخلی شما خوب نیست. X به معنای خلاuum است. برای تمیز کردن عمیق تر ، یک حرفه ای استخدام کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: